divendres, 12 de febrer del 2010

ERNEST MARAGALL



Sempre he opinat que l’Ernest Maragall és una persona honesta i de principis, igual que l’Antoni Castells i és per això que no m’han sorprès, ni les declaracions de Maragall, ni que en Castells sortís a defenssar-lo.
Maragall ha estat un conseller valent i innovador, reiteradament s’ha enfrontat amb el col•lectiu de mestres, amb els estudiants pel Pla de Bolonya, darrerament amb la setmana blanca i escurçament de les vacances d’estiu ha tornat a crear polèmica, etc. Maragall ha aconseguit posar d’acord al PSC i a CiU amb la nova llei d’educació. Avui l’educació a Catalunya s’acosta més a Europa gràcies al Conseller Ernest Maragall, però jo l’entenc i l’Antoni Castells també, perquè també és un home honest.
La realitat d’en Maragall és que veu que deixa la feina inacabada i que s’acaba el temps i el mandat, i en Maragall lamenta que tot el que ell ha treballat, amb honestedat, no s’ha apreciat i jo l’entenc.
I surt el PAPANATES d’en Joan Herrera i critica el que en Maragall ha dit, i és el menys indicat per criticar res, perquè el Saura i en Baltasar han estat dos mals consellers, igual que la Tura i la Geli, igual que altres que no vull anomenar. Per salvar-ne a dos, només salvaria al Maragall i al Castells, i potser al Montilla per haver-los mantingut al càrrec aquets quatre anys.
Jo soc regidor de educació a l’Ajuntament de Tossa, des d'una candidatura de CiU, possiblement l’Ernest Maragall no llegirà mai aquest post, però jo li vull donar tot el meu suport, igual que ha fet en Castells.