divendres, 29 d’agost del 2008

FESTA A LA LLAR, FI DE CURS 2008




Bé, que he de dir de les noies de la Llar d’infants?, només que desfer-me en elogis, però no ho faré perquè elles son així i estic segur que no ho volen. Només adonar-li les gràcies per fer la seva feina tant ben feta.
Ahir varen homenatjar a la Carme Jaen, LA CUINERA DE LA LLAR. La Carme durant 19 anys ha fet el menjar als nens de la Llar; mireu si cuinava bé, que fins hi tot els nens que no mengen a casa, a la Llar s’ho menjaven tot. Carme, gràcies en nom de tots els nens que durant aquets 19 anys han menjat a la Llar, i especialment en nom dels pares, no saps el favor que ens has fet.


2 comentaris:

Anònim ha dit...

S'hauria de vigilar la d'excrements de gos que hi ha per aquella zona...
S'hauria d'aplicar mà dura contra aquella gent que no recull els excrements dels seus gossos i els deixen enmig de voreres, zones verdes, etc.

A la zona de la guarderia (davant de l'OASIS) sempre està ple d'excrements, i sempre estan les mateixes persones passejant, Seria adient un xi de mà dura per part de la policia. Potser alguna sanció faria canviar d'opinió a la resta.
Moltes Gràcies.

Una mare emprenyada dels excrements que hi ha per aquella zona, on va la meva filla!

EL BLOC D'EN VITALIS ha dit...

Tens tota la raó, des de que vaig entrar que hi estic batallant.
De totes maneres és complicat tenir que lluitar contra l’incivisme de la gent, un altre problema son els gats que s’enfilen al toldam del pati i al que jo ja els hi hagues donat passaport a l’altre barri, però es tema tabú.
L’altre dia l’Imma em va dir que ja tenia qui financiaria el tencament del voltant del patí, si és així solucionarem almenys alguna cosa. No et puc dir més.
Salut.